chiko Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 HEI! Jeg vurderer å kjøpe en 2000 Modell Golf 4 stasjonsvogn, 1,6 100HK. Jeg lurer i den forbindelse hvilke muligheter det er med effektøkning på denne motoren. Jeg vet det er lite å gjøre på sugemotorer i forhold til turbo og diesel motorer, men noe er det allikvel man kan gjøre?? Noen som har erfaringer med denne motoren`? Hva kan gjøres? Hva koster det? Hvor mye får man ut av det? Lenke til kommentar
trra Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Slettet den andre tråden du startet, ikke nødvendig med to stykker om samme emne, holder med en. Vil nok ikke lønne seg å trimme en 1,6, svært lite å hente med mindre du bruker mye penger, spar eller pengene. Og velkommen til forumet Endret 26. januar 2005 av trra Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 filter, chip og eksos har aldri skada noen, men er VEEELDIG lite å hente på det.. spar pengene du ellers ville brukt på trim og vent på noe som kan trimmes.. event, "if you cant race it, style it".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå