stigfjel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Alle her på forumet vet at strømforsyninger fra Q-Tec ikke holder mål for fem flate øre. Nå har PC-World gått ut og advart mot nettopp dette merket. Synes dette var såpass moro at jeg bare måtte opprette en tråd om det. Flott at andre enn oss ivrige forumbrukere får god informasjon. Artikkelen finnes forøvrig her. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 LOL....... bra andre enn oss får vite det og ja.... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) bra at de advarer mot q-tec Endret 4. februar 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Vil tippe at de som produserer Q-Tec, Trust, ikke akkurat setter pris på denne ekstra oppmerksomheten, da også på nyhetsplass. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Selskapet bak merket Q-Tec er Trust, og generelt har vi opplevd mye problemer med produktkvaliteten derfra. Aha, jeg visste det var noe imellom de Ingen av de leverer jo gode produkter.. Det er ikke få Trust-headsett som jeg har hørt at har blitt ødelagte Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hehe... til pass for dem, når de selger så dårlige strømforsyninger så... de hadde nokk tjent mer om de skiftet navn, og solgte strømforsyninger med skikkelig kvalitet, og ikke denn jalla kvaliteten... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har kjøpt meg NorthQ PSU. Q'en beskymerer meg..er NorthQ bra eller like ræva som Q-Tec? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har kjøpt meg NorthQ PSU. Q'en beskymerer meg..er NorthQ bra eller like ræva som Q-Tec? Det at et merke har en "Q" i seg, betyr ikke at strømforsyningen er dårlig, så sant ikke "-tec" henger på den Q'en, slik at navnet blir Q-Tec. Men dette er svært dårlig reklame for Q-Tec og Trust, det er det ingen tvil om. Og det er bra, for det kan bare føre til noe godt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) skjønner jo seff det :!: ... var ment som en humoristisk innslag! ( kanskje jeg har sær humor ) Endret 26. januar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan ikke annet enn å le, sånn går det q-tec produsenter Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå har vi masa så lenge her på forumet om hvor dårlig q-tec er, genialt at vi endelig har fått litt dokumentasjon Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Endelig noen som bringer sannheten fram i lyset Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 morsomt :!: litt oftopic men, jeg kan melde at det blir sprengning av et q-tec psu til våren. en kompis skal gjøre dette, han sa noe med co2 patron. og filming Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 morsomt :!: litt oftopic men, jeg kan melde at det blir sprengning av et q-tec psu til våren. en kompis skal gjøre dette, han sa noe med co2 patron. og filming Det skulle jeg likt og sett. Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vår anbefaling er i basis å holde seg unna strømforsyninger fra Q-Tec. Den generelle kvaliteten her virker å være lav og effekten lavere enn hva man kan forvente i praksis. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Edit: la til linken i signaturen min genialt!! *legge i signaturen min også* Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har trust headsett, kan ikke akkurat ha ett høyt lydnivå på det, micen suger jo værre enn en melkemaskin. Er forøvrig dette Har også tastatur og mus, skal ikke engang kommentere det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg hadde Q-Tec 550W Dual Gold. Og den funket fint. (Slik noe lunde!) Og har gitt den til en kompis av meg da Hehe... Har gått i innkjøp av CWT 550W jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå