SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hei! eg har hatt nero en stund nå og alt har fungert perfekt men nå får eg ikke brent cdr. Altså når eg skal brenne filer og velger CD-ROM(iso) så browser det eg skal brenne men når eg skal brenne så kommer det opp (save iso) og den starter å skrive til hd. Ser at eg ikke kan merke continue multisession eller de andre valgene. skjønner ikke ka some skjer. Eg er neste 100% sikkert på at det ikke er snakk om hardware feil men heller instillinger i nero. kan noen hjelpe meg? TAKK Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 i menyen helt oppe velg: Recorder-->Choose Recorder. Se til at CD brenneren er valgt, og IKKE Image Recorder. Om bare Image Recorder står på den lista, så har ikke windows/nero funnet brenneren din. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 hehehe Takk men rett før eg så posten din la eg merke til det. den sto på image recorder- virtual device. Men takk anyways!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå