Gå til innhold

trenger feedback på en ny side!

Anbefalte innlegg

Heisann..

Sitter å lager en ny side, og trenger litt feedback på den..

Den bugger en del i IE, noe dere kansje kan hjelpe meg med? bl.a. blir ikke de statiske boksene på høyre og venstre siden 100%, selv om jeg har lagt til den kodesnutten i CSS dokumentet

Skal også gjøre noe mer med headern, men må bare tenke det ut først..

Skal også få noe tekst i footern.

på høyre side, vil det bli plassert 3-4 bilder (i samme stil som boksen øverst), men bilder av de siste tingene jeg har gjordt, og lagt ut!

hva syns dere om det jeg har lagd til nå? et bra utgangspunk?

notebook v2

bigben! :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den bugger en del i IE, noe dere kansje kan hjelpe meg med?

Med mindre noen her kan bestemme at Bill skal fikse dette mølet han kaller en nettleser, så tviler jeg litt på det ;) IE støtter nemlig ikke position:fixed i det hele tatt.

Ellers syns jeg det var ganske spennende og stilig, dog, litt fargeløst og trist.

Lenke til kommentar

Uten tvil en pen side, uten noe spesielt ekstra.. Den har helt klart potensiale :yes:

Burde kanskje tydeliggjort headeren litt, den falt litt bort for meg..

Har hørt at hoveren bør gjøre linken tydeligere, her har du gjort stikk motsatt...

Jeg ville ha fjernet underline i "navigasjon" og "validert", ser ingen grunn til å ha det, og personlig synes jeg det ser bedre ut uten..

Footer?

Siden var flott den :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk takk for god feedback.. Godt og høre at noen liker det jeg gjør! :thumbup:

loomy: Ja, gleder meg virkelig til den dagen jeg ser en fungerene IE browser!

mr. berg: Har bare testa den i IE6, Opera og FF 1.0.. Bugger fryktelig i Explorer.. :sick:

stish: Ja, har tenkt litt på det med farger, men må bare finne en fin/behagelig farge kombinasjon som jeg kan bruke.

<ingve>: hover'n i menyen, blir som den er (inntillvidere).. når det gjelder header'n så skal jeg gjøre noe med den. tenkte jeg skulle lage meg en slags logo, som jeg da også kan bruke der :)..

edit: fins det noen hackes for IE, som fikser det posisjon: fixed; problemet?

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
mr. berg: Har bare testa den i IE6, Opera og FF 1.0.. Bugger fryktelig i Explorer.. :sick:

Watch the caps, please :p

On-topic: IE7 er en javascriptgreie som faktisk gjør at IE får bedre støtte for CSS enn FF. Skulle ikke forundre meg om du kunne bruke dette til din fordel. ;)

Google er din venn.

Lenke til kommentar
  Watch the caps, please tongue.gif

ohh.. sorry. mente ie :D

IE7 høres bra ut. får google å se hva jeg finner! :thumbup:

Prøvd med en veldig svak grå-grønn farge?

nope. men er ikke sikker på om jeg skal legge det inn som en erstattning til det grå, eller om jeg rett og slett skal lage flere farge "themes".. Kunne hvert kult! :)

Lenke til kommentar
stish: Ja, har tenkt litt på det med farger, men må bare finne en fin/behagelig farge kombinasjon som jeg kan bruke.

Prøvd med en veldig svak grå-grønn farge?

Tror ikke jeg kan tenke meg noe mer upassende til den

siden der enn en svak grå-grønn farge.

------

Synes det blir litt for enkelt, om du forstår. Venstre kolonne er identisk

med høyrekolonne, og den midtstillte kolonnene ser ut som den venstre

kolonnen på effektive steroider. Skjønner du hva jeg mener? ;) Det blir

veldig lite forskjell på ting og tang, og dermed opplever jeg sida som ensformig.

Jeg ser at scanlinesene går motsatt retning på hver side av midtkolonnen. Stilig

"detalj", og det gir en fin virkning. Dessverre sklir det hvite og det grå over i hverandre

i mine øyne, og alt blir en grøt. En lys grå suppe.

Ellers ser jeg at du - bevisst eller ubevisst - har gjort hvert element veldig stort.

Headeren, som igrunnen er hvit og tom, tar stor plass. Det samme tar de ikke

altfor vellykkede skrålinjene i innholdsfeltet.

Finner egentlig ikke så veldig mye positivt å si, er jeg redd. Det har sikker en

gang vært en fin idè, men føler ikke du helt har klart å gjennomføre den. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...