Gå til innhold

Hva er Pump?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

The Pump er når blodet strømmer fra kroppen for å nå den delen som trenger det mest, altså den delen som blir trent. Det vil føles ut som om muskelen skal sprenge, fordi den er så "stor".

Lenke til kommentar
Det er vel dette kroppsbyggere mener når de sier de "pumper seg opp" før et stevne da?

Om du mener månedene før stevnet så boler de med stoffer som har liten halveringstid og som går ut av systemet fort, men på stevnet før de hiver på seg den olja som gjør de så brune løfter de masse for å få pump på musklene ja.

Lenke til kommentar
Blir det ikke en god del vannsamling i musklene i tillegg? eller er jeg på en av mine bærturer?

Vannansamlingen kommer av overflødig østrogen ved bruk av testosteron og andre stoffer som aromatiserer. Før konkurranser går det i stoffer som ikke kan aromatisere som feks masteron.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det jeg legger i pump er den følelsen jeg får når jeg har løfta noen hissige set, og det føles som om muskelen holder på å sprenge seg ut av sitt gode skinn. Svjv kommer det at økt væsketilstrømning og -trykk i muskelen som følge av at energilagrene må etterfylles, og at væsketransporten til og fra cellene øker proporsjonalt med sanntidsmetabolismen.

Eller noe.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...