Oleway Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hva har du gjort med det videokuttet, Henrik? Det er et lite bilde i midten mens det er mye sort rundt. Snakk om sløsing! Endret 1. juli 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 åå! Henrik! Ikke få meg til å kjøpe et så dyrt kamera!!! Det der ser jo VELDIG lovende ut! Hvor mye betalte du for kameraet Henrik? Hva slags jobber hadde du siden du har tjent 7000,-? Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg betalte 37000 for det... Har hatt litt forskjellige jobber... Jeg filmet en konsert og lagde DVDen av den... Det fikk jeg litt penger for. Jeg konverterte 29 timer med gamle Video 8 opptak til DV... Det fikk jeg også litt penger for... I tillegg har jeg filmet et par småting som jeg har fått litt lommerusk av... Tilsammen har det blitt 7000 rett i egen lomme! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Så da har du "bare" betalt 30'000 Virker som et bra kamera, og det er jo en investering. Slit det med helsa! Herr Brun Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hva mener du? Se på filmen. Se på filmen i fullskjerm. Bildet blir lite i midten. Litt offtopic, men det er en plagsom detalj. Endret 5. juli 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva med å høyreklikke på den og velge 100% eller 200% størrelse da? Kanskje din media player er satt til 50%, det blir ofte min... Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå