henrik_s Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hei alle! jeg har et "problem" med min ipod mini, jeg har en anelse om at batteriet ikke holder i 8 timer(bruker ikke baklys, ikke EQ eller noe, bruker også bare de vanlige øreproppene). Det som jeg tror er grunnen er; ok, si at jeg ikke bruker ipoden på et par dager, så når jeg skrur den på etter 1-2 dager, da er batteriindekatoren mye lavere en når jeg skrudde den på! Og, når det går 1-2 dager før jeg skrur den på, er det liksom den starter helt på nytt(den applelogen kommer osv, og klikkingen fra menyen kommer tilbake) men når jeg bruker den mange ganger om dagen kommer den bare rett på! hva er "galt" her? dette var kankje litt dårlig formulert? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 neida men ipod er jo kjent for dårlig batteri da... er det ikke noe sånn greier med at du må lade ordentlig 1. gangen...kan dette være problemet... Du kan jo klage å se hva som skjer... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 1. Hvis du lar en iPod, eller annen enhet ligge lenge, mister batteriet etter hvert sin kapasitet. 2. Hvis du lar en iPod ligge lenge, kan det hende den skrur seg helt av, slik at den må starte opp på nytt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Om den ligger avslått over lengre tid vil du få opp Apple-logoen ved oppstart. Batteriet går ut sjølv om den ikkje er i bruk. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det som skjer er at iPoden din etter et visst antall timer (tror det er 24) uten bruk, vil gå inn i såkalt deep sleep for å spare batteri. Da tar det lengre tid å starte den igjen, og som du sier så resetter klikkelyden seg til å bare være i høytalerne. Lenke til kommentar
Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) hei alle!jeg har et "problem" med min ipod mini, jeg har en anelse om at batteriet ikke holder i 8 timer(bruker ikke baklys, ikke EQ eller noe, bruker også bare de vanlige øreproppene). Det som jeg tror er grunnen er; ok, si at jeg ikke bruker ipoden på et par dager, så når jeg skrur den på etter 1-2 dager, da er batteriindekatoren mye lavere en når jeg skrudde den på! Og, når det går 1-2 dager før jeg skrur den på, er det liksom den starter helt på nytt(den applelogen kommer osv, og klikkingen fra menyen kommer tilbake) men når jeg bruker den mange ganger om dagen kommer den bare rett på! hva er "galt" her? dette var kankje litt dårlig formulert? det er jo spørs om du bruker ipoden og da...hvis du ikke har det så gå tilbake i butikken. det bruker også bateri når du har lys på... Endret 30. januar 2005 av Ano4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå