E.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Heisann, har et ganske stort problem med min nye 3com trådløse router her! Med en gang jeg går innpå Battlenet , og innpå "play game" eller "Custom game" blir bare knappene grå, og det går ikke an å trykke på noe. Deretter blir Connection til Bnet brutt. Jeg har oppgradert til nyeste Firmware og lagt til Bnet på "special apps" Noen som vet hva som kan være galt? Kan det ha andre grunner (sp2)? Det fungerer avogtil når broren min ikke er innpå, og det samme er hos han Lenke til kommentar
E.T Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 *bumpelitt* Ingen som har hatt det samme problemet? Jeg har hørt at Battle.net ikke kan brukes med flere brukere på et nettverk hvis ISPen kun gir ut 1 IPadresse, gjør Telenor det? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vil gjerne ha svar på dette jeg å...! har hatt et problem med det i snart et år nå.. Har hørt rykter om at man må ta av brannmuren i ruteren/aksesspunktet, så skal det fungere. Noen som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå