senderos Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 har ein Samsung D500 og ein Acer Aspire 2012. har ikkje bluetooth, men infrarød. Kor stiller eg inn slik at eg kan sende songar frå pc til mobil? Takk Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 På min Tundra trenger jeg bare aktivere infrarød på mobilen, peke mot den infrarøde motakeren på Pcen. deretter finner WIN Xp mobilen. Kan hende du må gå i enhetsbehandlinger og aktivere infrarød hvis det ikke skjer... Lenke til kommentar
Jakob_di Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sjekk kontrollpanel og trådløs forbindelse om det er satt opp at du skal få lov til å overføre filer ... J Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Når du aktiverer ir på telefonen din og den evt får kontakt med maskina di, gå inn på explorer, så skal telefonen ligge der så du kan browse rundt i mappene på telefonen. Derfra er det bare et spørsmål om å dra over midi evt mp3 filer til telfonen fra pc'en. Fulgte det noe software med telefonen? Isåfall er de medfulgte programmene sikkert anbefalt å bruke. En ting til. Hvis du ikke får kontakt mellom telefonen og pc'en, prøv å stille på ir speed limiten. For å gjøre det gå på control panel-system-hardware-device manager-høyreklikk ir devicen- velg properties-advanced og prøv forskjellige values på speed limit. Min nokia fikk bare kontakt på 57.6kbps Og hvis alt feiler, prøv i "Mobil og PDA" delen av forumet! Endret 27. januar 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
senderos Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Takker alle sammen It worked! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå