Margarus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har fott meg et tråløst headsett med sender . lyden var grei har hørt bedre men det er jo tråløst så jeg klager ikke men det så irriterte meg mest her er at nor jeg hører på musikk med min mp3 spiller å sammtidig sitter på laptoppen med tråløst lan å internett. så etter en liten stund så begynner det å pipe å skurre i høytalerne på headsettet. jeg må da reestarte senderen så funker det i en stund til det samme skjer. batterier er nye lurer på om det kan være signalene fra mitt usb wlan dongle så forstyrrer litt her ?? noen som har hatt samme problem ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hva skjer vist du kobler ut Wlanet? prøv det... Sikker Headsettet som klikker etter en stund(går varmt e.l),tviler på at det er wlanet som gjør det men en vet jo aldri Endret 26. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har prøvd å ta av ruteren ja intet forsjell...... det er ike noe kvalitetes sett da.. fikk det i velkomst pakke fra kcd... men det skal jo funke..... får ringe inn å høra om det er et vanlig problem med det... Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Piping? Skurring? Dårlig med batteri kan forklare skurringen ved høyt volum. Piping kan forklares med høyt volum som skader hørselen over tid og dermed skaper pipe lyder i øret Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 ikek akkurat piping men det kommer slik lyd som nor man dreier på hjulet på radioen for å seeke rett kanal.. akkurat samme lyden var det i headsettet.. det har bedret seg nå....er ei stund siden det skurra mend et var svært plagsomt nor det først holt på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå