Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 All data mistes ved installering av nyeste firmware står det.. Noen som kan bekrefte dette. Vet ikke om jeg orker å sette inn all musikken min på nytt Det er snakk om maksimalt 40 minutter tid brukt på overføring (hvis hw.no sine tall og matten min stemmer). Du har da tid til det? Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Batteritiden blir ikke merkbart bedre... Lenke til kommentar
manav Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) All data mistes ved installering av nyeste firmware står det.. Noen som kan bekrefte dette. Vet ikke om jeg orker å sette inn all musikken min på nytt Det er snakk om maksimalt 40 minutter tid brukt på overføring (hvis hw.no sine tall og matten min stemmer). Du har da tid til det? 40 minutter? Jeg snakker om å sette inn en haug med CD'er, med mp3'er tar det kanskje så kort tid, men jeg holdt på i et par kvelder for å sette inn 4 GB med album Endret 7. februar 2005 av manav Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ja vel, SYND PÅ DEG om du ikke har lagret musikken din til hdd da. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kopier musikken fra spilleren til PC-en, da. Lenke til kommentar
manav Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ja, samme får det være.. Drøyer det til neste gang jeg har ferie og ikke har noe å gjøre Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Regner med jeg får min zen micro i morgen Syns du den er liten, og har bra kvalitetsfølelse? (Er egentlig litt viktig for meg) Lenke til kommentar
manav Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Regner med jeg får min zen micro i morgen Syns du den er liten, og har bra kvalitetsfølelse? (Er egentlig litt viktig for meg) Det synes jeg så absolutt! Eneste jeg har å klage på er som sagt batteritiden Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Batteritiden er virkelig dårlig. Helt elendig. Varer halvparten så lang tid som det står oppført på esken. Lenke til kommentar
larzinho Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 er d ingen som syns batteritiden er blitt bedre me firmware-oppgraderingen? Vurderer å investere i ny MP3-spiller Lenke til kommentar
Navido Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen som har prøvd å installere den nyeste firmwaren? versjon 1.01.03 Har prøvd å installere men får spørsmål om at den allerede eksisterer. Skal man likevel installere den? det er jo fra 18 februar. Har også ladet batteriet med adapteren men batteriet gikk ut etter 1 eller nesten ved ingen bruk. Noen som har opplevd det samme? noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 18. februar? Jeg kan banne på at 1.01.03 lå der for en måned siden også. Prøv 2.00.12. Lenke til kommentar
Navido Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 18. februar? Jeg kan banne på at 1.01.03 lå der for en måned siden også. Prøv 2.00.12. Nei sjekk det selv. Det står 18 februar. Ingen som klarer å svare på de mine andre spørsmål her? Er vel sikkert flere som lurer på det samme... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei sjekk det selv. Det står 18 februar. Jeg har sjekket selv. Men jeg er helt sikker på at jeg så 1.01.03 for over en måned siden. Og hva med å prøve 2.00.12? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå