theobal Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei Vet jeg har stillt dette spørsmålet før, men klarer ikke å finne det igjen. Har laget et "program" i exel og VB. Jeg skal åpne en side, ta en utskrift og lukke den igjen. Men jeg får spørsmål om lagring, og det vil jeg ha bort. Hvordn gjør jeg det? Koden går som følger; Application.ScreenUpdating = False ChDir "G:\Restaurant og bar\Vaktlister og timer\Vaktliste servitører" Workbooks.Open Filename:= _ "G:\Restaurant og bar\Vaktlister og timer\Vaktliste servitører\frivakter.xls" Application.Run "frivakter.xls!Til_side_11" ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1 ActiveWorkbook.Close Application.ScreenUpdating = True Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har merket meg jeg også at dersom en åpner ett Excel-regneark og lukker det går det greitt uten spm om lagring, men dersom en skriver ut, så får en spm om lagring. Men, dersom man legger inn: ActiveWorkbook.Save Og så ActiveWorkbook.Close så burde det jo gå greitt å lukke uten spm om lagring, da det ikke er gjort noen endringer i dokumentet siden det ble lukket. Truls Lenke til kommentar
theobal Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 funka som fjell!!! Takk skal du ha for raskt svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå