Johnx Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Vurderer å kjøpe meg en NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) Kan også ta imot forslag til andre DVD brennere, men kommer det snart noe nytt innen DVD brennere så det lønner seg å vente? Hva står Dual Layer for? Kan jeg brenne på begge sider av en DVD cd? Her helt blank på dette området Skal hovedsaklig brenne DVD filmer Endret 26. januar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Helt grei brenner - dessverre litt dårligere enn forgjengeren ND-3500AG (med tanke på brenne og lese kvalitet). Selv forertekker jeg BenQ DW1620A. (grunnet bitsetting og bedre mediestøtte). Men du blir nok fornøyd med NEC'en også. Double layer = støtter double layer plater som har to lag på samme side av platen og som gir deg muligheten til å ta backup av DVD-filmer uten å måtte kutte vekk stoff eller redusere kvaliteten på filmen. Og ikke bland DVD og CD - det er 2 forskjellige formater CD er CD og DVD er DVD. Det finnes spesielle plater som kan brennes på begge sider - kalles dual sided. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har selv en Nec 3500 og er godt fornøyd - den gjør det du ber den om og ikke mer. PC Worlds synes også det er en bra brenner: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...71B34B94134360B Hvis du ønsker litt bedre funksjonalitet kan du sjekke ut Benq 1620. Brennerteknisk er de vel likeverdige. PS. Hvordan går det an å være grønn på dette med over 1700 innlegg på forumet ? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bestilte nettopp en til far min. Til 500,- nkr ser det ut til være valuta for pengene. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har også BenQ DW1620A og en NEC 3520A, rettere sagt hadde en NEC, kasta den ut da BenQ`en er bedre. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Endret 30. januar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå