SUPERJANNE Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 er dette kun min mobil som har dette problemet? jeg må trykke på en knapp for å se jeg har fått melding....ARGH!!! den viser ubesvarte anrop... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det stemmer. Samme med min. Ubesvarte anrop viser i skjermbeskytteren, men ikke nye meldinger. Men det er jo bare å trykke på en knapp, så kommer "Ny Melding" opp. Ikke noe stort problem for meg, siden jeg har den i lommen hele tiden, og kan høre når det tikker inn en melding. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ja men i boka står det at det skal vises... Lenke til kommentar
simson Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Men det er kjedelig at de ikke får til en liten konvolutt e.l. som kan vise at melding har kommet inn. O/T: Janne, du skrev i et tidligere innlegg at det gikk an å få av lyden som spilles når man skrur på mobilen. Er du sikker på dette? Lyden kommer uansett om jeg velger bilde, tekst eller vanlig... Irriterende med sånne småting som hadde vært så lett for Nokia å unngå... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) O/T: Janne, du skrev i et tidligere innlegg at det gikk an å få av lyden som spilles når man skrur på mobilen. Er du sikker på dette? Lyden kommer uansett om jeg velger bilde, tekst eller vanlig... Slå av telefonen i "lydløs" modus Endret 26. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
simson Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hehe, det er ikke bra nok... Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 er dette kun min mobil som har dette problemet? jeg må trykke på en knapp for å se jeg har fått melding....ARGH!!! den viser ubesvarte anrop... Samme problem på min. Fant det ut så sent som i dag. Var i bowlinghallen (mye støy) og ventet og ventet på en melding som ikke kom, trodde jeg.. Viste seg jo at meldingen hadde kommet for lengst, men skjermspareren ikke viste meldingsikonet, grr. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 det står et bilde i manualen hvordan det skal se ut når en har fått melding... dette er litt dumt ikke funker i praksis. ellers ikke noe å klage på Lenke til kommentar
duppi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du er da heldig du da, min viser verken ubesvarte eller motatt anrop =) Men kam`raten min sin viser alt :-) Spiller ikke så stor rolle for min del asså..... trykker da på telefonen regelmessig så Ikke merket noen andre feil på den, kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå