AltuZ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hei jeg trenger et program som heter PowerPoint.... veit noen hvor jeg kan få lastet ned dette plz trenger det fort.. så hver så snill å hjelp meg mvh AltuZ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Powerpoint følger vel med i noen office pakker til windows hvis jeg ikke tar feil,å laste det ned blir vel ulovlig isåfall,og da skal det ikke snakkes om her. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 PowerPoint følger med i Microsoft Office-pakken som koster penger. Hvis du ikke vil betale kan du laste ned OpenOffice.org-pakken som er gratis. http://no.openoffice.org/ Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ok.. sry men jeg har ikke office pakker til windows mista dem men men takk for svaret Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 pst... du må også skifte det som står i emnetitteln din... hvis en moderator ser det der bli det smekk =) skriv at du treng power point i emnetitteln så bli alt bra =) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dårlig bruk av emnefeltet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg