tomasmoen92 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Jeg ville uten tvil gått for Ferrari3400+, det er en konge Laptop. Den har alt av nødvendig utstyr + litt til.... Også er den knall tøff, med rød lakk, og ferrari logo! Endret 13. februar 2005 av tomasmoen92 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg ville uten tvil gått for Ferrari3400+, det er en konge Laptop. Den har alt av nødvendig utstyr + litt til.... Også er den knall tøff, med rød lakk, og ferrari logo! Rød lakk og ferrarilogo på pcen din er ikke tøft, mer harry=P Ellers er sikkert pcen bra, bortsett fra batterilevetiden. Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hehe...Jeg synes det er rått med lakken og logoen, men det er smak og behag! Jeg tror ikke du blir misfornøyd om du hadde kjøpte deg en Acer Ferrari...! Du vil bli skikkelig forelsket i den, og fargen Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er kult om det legges ved referanse til tester - når man f.eks sier at acer TM 800x har nettopp vunnet en test. Ellers så vil jeg gjerne høre litt flere begrunnete argumenter for at acer sine bærbare er et bedre produkt en fujitsu siemens. Jeg tror nok ikke Acer er bedre enn Lifebook, men hold deg unna Amilo .. Acer gir vek generellt bedre ytelse for pengene, og er av bra kvalitet, det er forskjellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå