joenohr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hei... Jeg har en side som er delt inn i 5 deler med FRAMES. Slik som dette ... ------------------------------------------------ ------------------------------------------------ | | | | | | | | ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- Inne i høyre kolonne skal jeg nå ha en IFRAME med noe innhold. Problemet mitt er da å få linkene i IFRAMEN til å åpne seg i "hovedvinduet"... funker ikke med TARGET... kan det være en annen løsning? hmm det ble ikke så bra det designet jeg laget, på trykk altså. det er i allefall en tre kolonne inndeling mellom de to hovedlinjene oppe og nede. bredde 20,60,20 Endret 26. januar 2005 av joenohr Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hvorfor blander du iframe og frames? bruker du først frames trenger du ikke en iframe! Lenke til kommentar
Mira Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du er sikker på at du har gitt den framen du kaller "hovedvinduet", et navn? Slik at target har et target Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå