HondaNSR Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hei, har eit problem med min Tempo Panter 470. Den vil ikkje starte, og det pga. at det ikkje kommer gnist av tennpluggen. Tennpluggen virker i annen moped, så pluggen er ikkje feilien. Det vil si at det ikkje kommer strøm til pluggen. Hva skal eg sjekke først og gjøre? Endret 26. januar 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bytt kabel og plugghette, det pleier å hjelpe Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Er uansett lurt å prøve en plugg som du er 100% sikker på! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Har prøvd to plugger eg er 100% sikker på. Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 kan være noe med åpnimgen på tennspolen, skru opp og se på opningen, se at den åpner sikkelig.. Eller få en kamerat med peil til å se på det Lenke til kommentar
_julenissen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei, har eit problem med min Tempo Panter 470.Den vil ikkje starte, og det pga. at det ikkje kommer gnist av tennpluggen. Tennpluggen virker i annen moped, så pluggen er ikkje feilien. Det vil si at det ikkje kommer strøm til pluggen. Hva skal eg sjekke først og gjøre? Gjør det enkelt: Få tak i en annen coil med pluggledning og hette, da burde det funke. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Stiften inne i svinghjulet (spolen) kan være slitt ned. Den måtte jeg ihvertfall bytte på min Tempo for å få gnist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå