Gå til innhold

Vifte til Sapphire Radeon 9800XT

Vodkakick

Anbefalte innlegg

Noen fler enn meg som har opplevd at denne vifta ryker? :nei:

I ca en ukes tid hørte jeg en sjelden gang en liten ulyd fra pc'en. Og i gikk lyden over til å bli kontinuerlig.... Så jeg åpnet kabinettet og sjekket litt, og fant ut at det var GPU-kjøleren som sang på (nest) siste vers... Og siden jeg er omtrent like flink til å holde rommet rent, som bikkja er til å støvsuge hundehuset, tenkte jeg at jeg kanskje skulle fjerne litt støv, og se om det hjalp... Så jeg tok med pc'en ut i garasjen og blåste forsiktig over med kompressoren... Det pleier jeg å gjøre med begge pc'ene mine når de blir for varme og støvete, og det går alltid bra!

Og så skrudde jeg dritten sammen igjen, fyrte opp og lyttet... Først var det helt stille, og så begynnte drittlyden igjen... så jeg ga faen i et pr min. Og så ble lyden plutselig høyere i et halvt sekund, før den forsvant helt... Jeg bøyde meg ned, og så forskrekket på den søte sapphire vifta, som nå stod helt stille *grøss*... Så var det bare å hive seg på I/O-knappen... (eller svenske-knappen), sette seg på pc nr to, og bestille ny kjøler... :ermm:

Så det jeg egentlig lurer på er om noen vet om denne passer til Sapphire 9800 XT? Det står jo 9800XT, så den burde vel passe, men på bildet ser den speilvendt ut i forhold til den jeg har fra før... :hmm:

Vet noen forresten om 3dfxcool har et sted man kan sjekke om pakken har blitt sendt, eller evt om de sender deg kollinr. når de sender pakka, så man kan spore den på posten? :roll:

Var dette en meningsløs lang post? Savner PC'en min :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har NV Silencer 3 til ATI 9800pro 256MB / ATI 9800XT, akkurat den på bildet

som jeg skal selge, pakken er uåpnet. Ble aldri tatt ibruk da jeg fikk over til et dyrere skjermkort.

Den er din for 140,- + frakt. :thumbup:

Hvis du skal kjøpe den fra 3dfxcool.no kan du be om sporingsnummer og sjekke pakken på www.posten.no.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...