Gå til innhold

Hvilken spiller brukte Napster?

Anbefalte innlegg

I napster er det en spiller, og jeg lurer på om man kan få tak i denne frittstående, uten napster programvaren liksom.

Dette er den eneste spilleren jeg har prøvd som enten ikke henger seg, eller bruker fryktelig mye systemresurrser. Dessuten er den veldig enkel og grei til å organisere musikkfilene. Det er nemlig ganske irriterende at det alltid skal være så mye bullshit i jukeboxer, brenneprogram og tullete grafiske duppetitter som blinker og lyser.

Gi meg noe enkelt

Padrel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Her har du en aldeles ypperlig MP3-spiller, den er helt fri for "flashy stuff" - den gjør jobben helt topp, både med tanke på organisering og lyd, og best av alt - den er gratis!! Legg MP3-filene dine i mapper, sett spilleren til å scanne hovedmappen, og den lager automatisk liste over "mappene" (les: albumene dine) - du velger sang/album rett fra hovedvinduet i spilleren. Legger du coveret til albumet i tilhørende mappe, så viser den coveret til CD´n også. Den bruker veldig lite resurser av systemet ditt, men dette kan du i tillegg stille inn selv, i de veldig enkle menyene.

Den beste spilleren jeg har prøvd ... og jeg har prøvd maaaaaange ... ender alltid opp med denne.

Nevnte jeg at den heller ikke "messer opp" Windows på noen måter? Den endrer ikke på noe i registeret.

Prøv den ...

http://spazioinwind.iol.it/gms/eng/mp3albu...m/mp3album.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...