TumTum Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Lurte bare på om Arctic Cooling VGA Silencer NV 5 VGA Kjøler (GeForce 6800 GT/Ultra) passer på et POV GeFORCE 6600GT 128MB AGP Retail 128MB DDR/ TV-out/DVI skjermkort... Noen som vet? Eller er det noen som vet om denne kjøleren virker på noen som helst andre kort? Arctic Cooling VGA Silencer 6600 GT 128 Mb -Takk fo all hjelp- Endret 26. januar 2005 av TumTum Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Den passer ikke i det hele tatt. Men du kan være heldig, og tenkes at Arctic Cooling vga silencer nv6 passer. Den er beregnet på 6600gt PCI-E (vet ikke om det er store layout forskjeller på PCI-E og AGP modellen). Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Den passer ikke i det hele tatt. Men du kan være heldig, og tenkes at Arctic Cooling vga silencer nv6 passer. Den er beregnet på 6600gt PCI-E (vet ikke om det er store layout forskjeller på PCI-E og AGP modellen). hmmm, kanskje, men finner ingen som selger den.... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det nærmeste jeg kom var denne som også passer til GF 6600 pci-e kort. Mulig det ikke passer på AGP versjonen av kortet Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Det nærmeste jeg kom var denne som også passer til GF 6600 pci-e kort.Mulig det ikke passer på AGP versjonen av kortet Hmmm, Men mitt er 6600 GT og er et agp kort . jaja Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vet du er ute etter AGP versjonen, men jeg kan informere om at NV 5 ikke passer på 6600GT, hverken AGP eller PCIe. Til det må man ha NV 6 rev.2. Jeg fikk svar fra Arctic Cooling idag, og de tippa på at den (NV 6 rev.2) skulle komme til Norge i løpet av mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå