aaneidu Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg bruker Outlook Express, under Win XP. Selv om jeg tømmer inboxen og deleted items, blir ikke inbox.vbx og deleted items.vbx filene mindre i størrelse. Det irriterer meg at disse filene ligger der vokser helt til jeg sletter dem manuelt. Jeg har ikke slettet de på en stund, så idag var de 1GB. Hvordan blir jeg kvitt problemet? (uten å kvitte meg med outlook). Har prøvd maintenance/clean up men det har minimal effekt. Har installert alle oppdateringer fra MS. Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Se etter i alternativer for komprimering av gammle meldinger Lenke til kommentar
aaneidu Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg finner ingen innstillinger bortsett fra "compact messages in the background", jeg kan ikke se noen forskjell på av eller på. Jeg tror ikke Express versjonen har komprimerings muligheter som Outlook har. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg husker selv at jeg komprimerte meldinger i innboksen min i Outlook Express sist gang jeg tok backup. Gå inn på "tools - options - maintenance". Her velger du knappen der det står "clean up now" cirka midt i boksen. Her får du opp en ny boks. Velg øverste knapp her der det står "Compact". Tror dette gjelder både news og mail-messages. Lenke til kommentar
aaneidu Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg har prøvd det men det virker ikke. Før jeg trykker compact står det wasted space noen få KB, og etter at jeg trykker så står det wasted space = 0. Men inbox.dbx og deleted items.dbx er fortsatt 1 GB tilsammen (inbox og deleted items er tomme). Kansje jeg må leve med manual sletting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå