toremannen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei. Jeg har en bærbar PC med WLAN kortet DWL-G650 fra D-Link. Jeg har så en trådløs router fra SMC, Barricade g (SMC2804). I tillegg er to stasjonære PC'er koblet til routeren vha kabel. Jeg opplever problemer med at nettverkskortet (WLAN) etter littt surfing eller annen trafikk(Som f.eks kopiering fra en annen PC i nettverket), "kræsjer". Dvs alt ser tilsynelatende bra ut, men uten at jeg har noe kontakt mot nettet. D-Link kontroll SW'en på PC viser at jeg har kontakt med routeren, men jeg kan ikke pinge noen ting i nettet (Hverken andre PC'er eller routeren). For å få det opp igjen, har jeg måttet disable og enable denne nettverksforbindelsen. Har også opplevd at det ikke hjalp, og da måtte jeg skru av og på den trådløse routeren fra SMC også før det var oppe igjen. Det virker som om det er et lag i nettverksprotokollen som har stoppet helt opp. Jeg har også forsøkt å innstallere de nyeste driverene fra D-Link uten at det hjelper. Er det noen som har noen forslag til hva som skjer? Eller løsninger på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå