phax Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hei, er på jakt etter en billig student pc til en kompis av meg. budsjettet ligger rundt 8000,- fant denne, lurte på om den var noe og satse på? skal kun brukes til office, surfing og spille av film og musikk, samt annet "vanlig" bruk. visst dere har erfaringer eller andre alternativer så hadde det vært knall! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Multicom selger en G556E veldig billig nå på lager salg se --> http://multicom.no/Ryddesalg.asp Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 tusen tusen tusen takk!! det var jo et knall tilbud, han bestillte den på flekken. nå ble jeg nesten litt misunnelig her.. Lenke til kommentar
pengatom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) ! Endret 4. oktober 2012 av pengatom Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 tusen tusen tusen takk!! det var jo et knall tilbud, han bestillte den på flekken. nå ble jeg nesten litt misunnelig her.. Bare hyggelig Ble faktisk litt missunelig jeg og Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Fungerer sikkert den, men den er jo diiiger da!? Til studentbruk er denne helt enkelt genial! Liten å enkel å grei å ha med seg uten at det koster skjorta. Kamerat av meg har den, nettopp kjøpt ny selv, ellers hadde nok valget falt på en sånn for meg også... diger? den er nå akkurat like stor som en normal bærbar med 15" skjerm? var jo liten og søt den der du linket til ja, men er jo kjekt med "litt" ytelse også.. selv om det bare er til vanlig bruk. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fungerer sikkert den, men den er jo diiiger da!? Til studentbruk er denne helt enkelt genial! Liten å enkel å grei å ha med seg uten at det koster skjorta. Kamerat av meg har den, nettopp kjøpt ny selv, ellers hadde nok valget falt på en sånn for meg også... En ting skal jeg si deg... selv om du er vandt med 12.1" så er ikke 15" digert , det er det vanligste innen bærbare maskiner , det du linket til var en ultra portable maskin specs på multicoms rydde salg : Størrelse: 326 x 258 x 25 mm Vekt kun 2,6kg Altså den ligger under i vekt (en gjenomsnittet som er ca. 3kg etter egene erfaringer) den er 3.26 cm høy , min er 3cm men det er ekstremt lite i forskjeld syntes det var et DRIT bra tilbud fra multicom ikke tvil et sec. jeg hadde kjøpt den med en gang. vurdere faktisk og kjøpe denne også Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 jepp, så sant så sant! hadde funnest en ultraportable med radeon 9700 og kraftig pentium-m prosessor og cd/dvd drev til 6495,- så kanskje jeg/han hadde valgt den istedet.. men sålenge får han ta til takke med G556E'n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå