KimNK Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja, det var faktisk ganske artig. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Mitt værste platekjøp er en plastpose med puddelrock plater, selvsagt på et loppemarked. Faktisk ikkje ingen plater det gikk an å høre på, helt jævli. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Må vel ha vært Bomfunk MC'z skiva Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Den første Spice Girls cd'en... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Den første Spice Girls cd'en... Det burde være en spøk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hver eneste Mr. Music cd var et dårlig kjøp. Ja, Mr.Music er noe av det værste noensinne. Fy flate, du skal leite lenge før du finner en større samling drittmusikk på èn CD. Ligger vel et par Mr.Music her i huset og... For ikke å snakke om "Absolute Music" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hver eneste Mr. Music cd var et dårlig kjøp. Ja, Mr.Music er noe av det værste noensinne. Fy flate, du skal leite lenge før du finner en større samling drittmusikk på èn CD. Ligger vel et par Mr.Music her i huset og... For ikke å snakke om "Absolute Music" Øyh! Absolute Music 9 er dritbra jo! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hoho.. Jeg har den. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 De gamle Absolute Music CD'ene er jo knallbra! Husker godt en AM skive jeg hadde som var proppfull av bra musikk som: Dusty Cowshit Rednecks Dolly Parton++ Ikkeno å spøke med de der ass... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Den første Spice Girls cd'en... Det burde være en spøk... Ingen spøk den står i platesamlinga Likte den når jeg gikk i 1. klasse, litt flaut i ettertid. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dr. Bombay Bjork med et eller annet Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Rednex - Sex and violence eller no.. Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Har i tillegg 3 stk Absolute Møkk, men der stopper også lista over dårlige cder i samlinga. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 En plate av Shaggy, husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 McMusic 2 eller no. KJøpte den fordi det var en Manchester United sang på den... :!: Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 McMusic 2 eller no. KJøpte den fordi det var en Manchester United sang på den... :!: :!: Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 McMusic 2 eller no. KJøpte den fordi det var en Manchester United sang på den... :!: :!: jeg vet :!: Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Dr. BombayBjork med et eller annet Bjørk ditt verste platekjøp ??????? EDIT : Tror jeg aldri har kjøpt ei dårlig plate, har alltid hatt den download before you buy policyen eller høre på før kjøp. Endret 26. februar 2005 av apoxdigital Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Er nok lenge siden jeg har kjøpt en skikkelig dårlig plate, men må ha vært "The Cardigans - First Band on The Moon" for 4-5 år siden. Hørte i gjennom den en gang og la den innerst i skapet etterpå... Vet egentlig ikke hvorfor jeg kjøpte den engang, var litt impulskjøp der og da. Selv om jeg heller ikke er så stolt av endel Absolute/McMusic opp i gjennom tiden, så likte jeg jo disse forsåvidt godt da jeg kjøpte de. Kunne ikke falt meg inn å hørt på de nå da, men kan ikke karakteriseres som bomkjøp da jeg hørte på de relativt ofte da. (heldigvis mange år siden nå ) Endret 26. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå