Gå til innhold

Ditt verste platekjøp?

GBD

Anbefalte innlegg

Dr. Bombay kjøpte eg og, trur eg har den enda. :wee:

Men det verste platekjøpet eg har gjort må være 2 Nightwishplater. Alle skrøyt slik av det, så eg tenkte det var verdt å prøve. Uff.. Jaja, så dum kan ein være.

Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. :)

Haha, det kaller jeg eid. :!:

Jepp. :)

Den første gikk bortetter golvet, opp veggen, ett stykke bortover taket, traff ein bærebjelke og sa pang, den andre sa berre pang idet den fikk kontakt med golvet. ^^

Edit: Ja, CD-er ryker ikkje, dei eksploderer. :)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Probot - Probot

Makan til uoppfinnsom og kjedelig plate skal du lete lenge etter. Greit nok at det er David Grohl sine 80 - 90-talls favorittartister (ellernoe i den duren). Men det eneste interessante på den platen er en del kul tromming av nevnte David.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
R.E.M. - Monster

Den plata syns eg ikkje er noke særlig...

Det er da et par kule sanger på den da. Men jeg har jo ikke hørt den siden jeg var i Canada (6-7 år siden), så det kan være jeg husker feil...

*se kjapt gjennom diverse CD'er som ligger her*

And the winner is: Gorillaz! Makan til smørjemøl... :thumbdown:

Lenke til kommentar
btw, Dr.Bombay hørte jeg dritmye på :!: "sos, the tiger took my father, sos, the tiger took my mother. The tiger took my family :D

Jeg og.. "Caaalcutta, i'm a taxi driver in Caaaaaalcutta." Noe sånt. :!:

Hver eneste Mr. Music cd var et dårlig kjøp. Men det var ikke jeg som betalte da. :p

Lenke til kommentar

Haha, det kaller jeg eid. :!:

Jepp. :)

Den første gikk bortetter golvet, opp veggen, ett stykke bortover taket, traff ein bærebjelke og sa pang, den andre sa berre pang idet den fikk kontakt med golvet. ^^

Edit: Ja, CD-er ryker ikkje, dei eksploderer. :)

Kult AZZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...