KimNK Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dr. Bombay kjøpte eg og, trur eg har den enda. Men det verste platekjøpet eg har gjort må være 2 Nightwishplater. Alle skrøyt slik av det, så eg tenkte det var verdt å prøve. Uff.. Jaja, så dum kan ein være. Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. Haha, det kaller jeg eid. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Wow, så mange som kjøpte Dr Bombay? Cala-cala-cutta-cutta-cutta-eyo-eyyyooo! Jeg har også en BSB og Nsync CD liggende, hvis jeg ikke har kastet de. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. Haha, det kaller jeg eid. :!: Jepp. Den første gikk bortetter golvet, opp veggen, ett stykke bortover taket, traff ein bærebjelke og sa pang, den andre sa berre pang idet den fikk kontakt med golvet. ^^ Edit: Ja, CD-er ryker ikkje, dei eksploderer. Endret 26. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Iron Maiden - No prayer for the dying. Følte meg nesten sviktet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hah. Har ikke en eneste plate av Iron Maiden eller Metallica. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 East 17 med ettellerannet, og Boomfunk Mc's. Begge er kjøpt for flere år sida seff Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Probot - Probot Makan til uoppfinnsom og kjedelig plate skal du lete lenge etter. Greit nok at det er David Grohl sine 80 - 90-talls favorittartister (ellernoe i den duren). Men det eneste interessante på den platen er en del kul tromming av nevnte David. Endret 26. januar 2005 av SBS Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 AWLRAIJT!!! Haha, Nickleback. Da foretrekker jeg "SOS, the tiger took my family" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Trubble - "Dancing Baby" (ooga-chaka) Huff og atter huff. Er heldigvis ganske så lenge siden nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Sonata Arctica - Silence. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dr Bombay Samme her. Tror jeg har kasta den Eg tror min "forsvant"... Den var litt morsom da! Men ganske elendig ja.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 CD'en til ha derre som hadde Because I Got High. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 R.E.M. - Monster Den plata syns eg ikkje er noke særlig... Det er da et par kule sanger på den da. Men jeg har jo ikke hørt den siden jeg var i Canada (6-7 år siden), så det kan være jeg husker feil... *se kjapt gjennom diverse CD'er som ligger her* And the winner is: Gorillaz! Makan til smørjemøl... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 btw, Dr.Bombay hørte jeg dritmye på :!: "sos, the tiger took my father, sos, the tiger took my mother. The tiger took my family Jeg og.. "Caaalcutta, i'm a taxi driver in Caaaaaalcutta." Noe sånt. :!: Hver eneste Mr. Music cd var et dårlig kjøp. Men det var ikke jeg som betalte da. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hver eneste Mr. Music cd var et dårlig kjøp. Ja, Mr.Music er noe av det værste noensinne. Fy flate, du skal leite lenge før du finner en større samling drittmusikk på èn CD. Ligger vel et par Mr.Music her i huset og... Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Creed - Human Clay Bare en bra sang, og den ble jeg lei av etter å ha hørt den 2 ganger. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Verste av alt var at det var faen klinke meg umulig å få solgt dei igjen og, så dei endte sine dagar i et lite dremel-eksperiment. Haha, det kaller jeg eid. :!: Jepp. Den første gikk bortetter golvet, opp veggen, ett stykke bortover taket, traff ein bærebjelke og sa pang, den andre sa berre pang idet den fikk kontakt med golvet. ^^ Edit: Ja, CD-er ryker ikkje, dei eksploderer. Kult AZZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå