Edstro Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kansje eg poster feil her? Eg har en venn av meg som krasjet harddisken sin ved og koble i en vifte mens maskinen sto på. Ja eg vet at det er litt rart. Han har en HP Men flaks for han så hadde han laget en hp systemstemgjennoppretnings cd (veiviseren til hp veiledet han føre den gamle hdden hans gjekk i das) Så nå har eg kjøpt ny hdd til han (western digital 200gb) Eg mente at det var bare og sette i disken og så sette i cden men så kommer det opp: Fant ingen harddisk systemgjennoppretning kan ikke fortsette. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) nei altså. det er ikke så rart. den nye disken har jo ikke noen partisjon/partsijoner den. derfor klarer den ikke å fortsette. det du må gjøre er å kjøre FDISK eller starte fra XP cd`en og lage en partisjon. så kan du gjenopprette systemet. Lykke til. PS: hva med også bruke hode før han gjorde ting i pc`en? koble til vifta mens maskina står på? ikke ta det ille opp, men jeg håper virkelig ikke at han er IT ansvarlig. Endret 26. januar 2005 av wil Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Nå fant eg ut av det eg sa til han at han skulle sette jumperen på cs (cabel selected) så funka det! Jippi! Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ok. fint at du fikk det til. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Takk for støtten will! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå