huf Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg vil bare vite hvem som spiller dette fantastiske spillet.... Jeg har spillt dette og utvidelsen helt siden de kom ut.. :smile: Jeg har mange brae characters , men den beste er vel min Paladin på lvl 81 (ucheata, selfølgelig) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg spiller litt D2 daglig å har gjort det siden det kom ut. Spiller dog bare på Battle.net (closed). Det er allerede en tråd om Diablo II som ble startet for leenge siden. Et søk her på forumet så finner du den. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Har jo en barbarian lvl 52 da, har spilt en del. Når jeg får bredbånd om tre dager, da skal jeg spille på nettet. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg spiller Diablo2x! Jeg spiller med en Barbar på lvl 47, men har lyst til å starte med en Paladin, og lurer på hvilke skills det er lurt å satse på, Huf. Hadde Paladin før, men gav opp på Nightmare pga den dårlige skill-settinga mi. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hadde en Paladin |v| 89, men mista savagamet da jeg glemte det da jeg skulle reinst. os... /steinih Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Til 1881 Du må satse på zeal fra level 11 og oppover så må du satse litt på fireprotection slik at du ikke sliter så utolig mye med han Diablo. Etter du har komt over lvl 30 så må du satse MYE på fanaticism særlig visst du ikke har very fast weapon. Andre av mine favoritter er redempion og holy freeze. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Tusen takk for hjelpen, huf! Nå har du spart meg for mange timers arbeid ja. Deg skal jeg huske på til jeg dør. Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 lol takk takk :smile: :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 jeg kjøpte d2 og expansion, men gikk lei etter det første missionet eller noe sånt i lord of destruction, tror jeg var lvl 30 eller noe sånt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå