Nabbi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Beklager, men jeg vet ikke om noen andre steder hvor jeg kan få hjelp til problemet mitt, og jeg er ikke sikker på om problemet mitt passer inn i denne kategorien. Nå for tiden så går overføringene mine sinnsykt treigt, både når jeg sender noen filer og når jeg mottar filer. Jeg bruker MSN Messenger 6.2. Jeg har en en 2,5 Mbit SHDSL, og hastigheten går da på 2 kbit, noe som er ganske så feil! Men når jeg opplaster eller nedlaster fra diverse FTP-servere, så funker det helt fett. Da kommer jeg opp i maks hastighet. Er det noen som vet hva som kan være årsaken til dette irriterende problemet? Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 det er vel ikke et hardware problem nabbi... ? prøv heller i en Software kategori - http://forum.hardware.no/index.php?showforum=26 Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Så, så. Det hadde i alle fall vært interessant å vite hvorfor overføringer går så tregt med messenger, selv om andre overføringer går så det suser, og om det er noe man kan gjøre med det. Endret 26. januar 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
rottert Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Slet med samme problem. Er nok firewall og nat-opplegget i routern din som kan for det. Prøv å last ned msn beta 7.0 Det funket hvertftall til meg Lenke til kommentar
Nabbi Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Beklager, men jeg vet ikke om noen andre steder hvor jeg kan få hjelp til problemet mitt, og jeg er ikke sikker på om problemet mitt passer inn i denne kategorien. Nå for tiden så går overføringene mine sinnsykt treigt, både når jeg sender noen filer og når jeg mottar filer. Jeg bruker MSN Messenger 6.2. Jeg har en en 2,5 Mbit SHDSL, og hastigheten går da på 2 kbit, noe som er ganske så feil! Men når jeg opplaster eller nedlaster fra diverse FTP-servere, så funker det helt fett. Da kommer jeg opp i maks hastighet. Er det noen som vet hva som kan være årsaken til dette irriterende problemet? Jeg bruker forresten en D-Link Ethernet Broadband Router DI-604.... Kan router ha noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hvis du venter noen sekunder, kanskje opp til et minutt så dukker det opp en link et eller annet sted som spør om overføringen går tregt og at du kan klikke her for å lese om hvordan du kan løse dette problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå