gather Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå har jeg fått siden min såpass bugfri at jeg begynner å bli fornøyd med den. Men det er sikkert ting jeg ikke ser , derfor ønsker jeg kritikk på siden prøv og vær konstruktiv og ikke skriv ting som DEN SUGER !!!!!!11111oneoneone Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Fin og grei den, likte ikkje fargevalget, men headeren var bra. Eg ville også hatt alle første bokstaver med stor bokstav. Lenke til kommentar
gather Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Fin og grei den, likte ikkje fargevalget, men headeren var bra. Eg ville også hatt alle første bokstaver med stor bokstav. Du mener i teksten? eller i grafikken ideen med fargevalget var å ha noe som ikke ligna på alle andre sine Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Beklager, men denne likte jeg ikke. Hvorfor? - GRUSOM fargekombinasjon. Skittengrønt, mørk grå og knall rød passer IKKE sammen! - Fæl, fæl header. Kjedelig og elendig valg av fonter. - Generelt veldig rotete webside, samtitig som den er kjedelig. - Få en venn til å lese korrektur for deg, dårlig språk senker inntrykket ytterligere. - Lite som holder designet "på plass". Alt for åpent mellom innhold og sidebars. - Malplasserte elementer bidrar til økt følelse av "rot". - ... Og som toppen av kransekaka bruker du <br /> gjennomgående, enda det er <br> som er det riktige å bruke i HTML. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Egentlig ikke noe vi ikke har sett før. Litt mindre fæle farger hjelper nok. Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 men jeg har bestemt at jeg ikke skal gi vekk koden til denne siden. Vel. Høyreklikk - vis kildekode... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 - Få en venn til å lese korrektur for deg, dårlig språk senker inntrykket ytterligere. Og han er skribent på Programmer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ikke det at det har noe som helst med topic å gjøre, men for å klare opp, så har Programmer.no en del runder med uavhengige korrekturlesninger før noe blir publisert. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det er jo godt det da. Hehe Ellers synes jeg siden var enkel og grei, men kjedelige farger og kjedelig oppsett. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 prøv og vær konstruktiv og ikke skriv ting som DEN SUGER !!!!!!11111oneoneone For dette skjer jo hver eneste gang. Sorry, kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 fargene falt ikke helt i smak, veldig enkelt design, ikke noe ekstravagant. som sagt er det lite som binder siden din sammen, du har litt for mye margin her og der. tror noe så enkelt som fargeskift, minsking av margin's, og lage noen avrundede hjørner. da får den litt mer design, samtidig som den er enkel, siden det virker som du prøver å få en veldig enkel stil. noe jeg kan verdsette. og hvorfor har du lagt grønfargen som bilder?!? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 men jeg har bestemt at jeg ikke skal gi vekk koden til denne siden. Vel. Høyreklikk - vis kildekode... Javel. Så vis meg hvordan du kan snatche ut PHP-kode fra et blogsystem direkte fra nettleseren. Alt er nemlig ikke HTML her i verden, og hvis du hadde lest hva som sto på siden, hadde du skjønt det. Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) innhold fjernet av mod Endret 26. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) - mulig den dårligste fargekombinasjonen jeg har sett i hele dag - stygge, standard linkfarger - fæl header på mange måter: typografi, malplassering og kjipe farger - selv om siden er enkel, er den også rotete Det var dårlig. Ikke mye å hoppe i taket for. Håper jeg ikke er for kvass. Endret 26. januar 2005 av Dunestar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) innhold fjernet av mod Lær deg å skrive skikkelige svar til neste gang. Idotiske / off topic / søppelposter blir fjernet / endret Selv om man ikke liker noe har man lov å begrense seg i ordbruken. Endret 26. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
phanti Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Fargene var ikke helt perfekte, men for meg skillte de seg ut fra det jeg ellers ser, og gjorde den en smule mer interessant. Ellers luftig og oversiktelig layout som jeg likte veldig godt. Eneste var at boksene rundt menyen osv. var en smule for store? Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er det alltid så galt med en real slakt? Jeg synes slakt er helt kanon! Denne siden gir meg inntrykk av at du mangler fargesans og typografiegenskaper. Innholdet er også på et sjokkerende lavt nivå, det virker som du har en svær lav forståelse av hvordan samfunnet fungerer. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Han går kun i 10. klasse da. Siden er helt ok. Selv synes jeg den er litt kjedelig, men det kan jo fikses. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det alltid så galt med en real slakt? Jeg synes slakt er helt kanon! Denne siden gir meg inntrykk av at du mangler fargesans og typografiegenskaper. Innholdet er også på et sjokkerende lavt nivå, det virker som du har en svær lav forståelse av hvordan samfunnet fungerer. Konstruktiv kritikk er det noe som heter. Det var vel ikke et fnugg av det i ditt enormt saklige innlegg. Lenke til kommentar
gather Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 - mulig den dårligste fargekombinasjonen jeg har sett i hele dag- stygge, standard linkfarger - fæl header på mange måter: typografi, malplassering og kjipe farger - selv om siden er enkel, er den også rotete Det var dårlig. Ikke mye å hoppe i taket for. Håper jeg ikke er for kvass. @ dunestar linkfargene var noe jeg faktisk ønsket tilbakemelding på. Har ikke klart å finne en farge som jeg likte - @ alle jau fargekombinasjonen var ille. Kommer til å endre den til noe mer standard etterhvert. @ shaggy HTMLen bryr jeg meg mitt der hvor sola aldri skinner om noen stjeler. Det er phpkoden jeg har lagt ned mye arbeid i. @ mikka jeg har selv opplevd det flere ganger derfor tenkte jeg at jeg skulle ta det med bare sånn for å ha det sagt. @ orsus For det første så er ikke den grønnfargen en sikker webfarge så vidt meg bekjent, så derfor la jeg den som et bilde så alle skulle se den riktig. Runde hjørner er noe jeg ikke vil ha fordi jeg firkanter og rette former. @ phanti Utdyp mer hvordan du mener at boksene er for store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå