[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei, bestefar har 2 bærbare maskiner, en ny og en gammel. Han bruker den abre til dokumenter i jobben. Men hans gammle maskin ble ødelagt. tastene er helt til helvette, trykker du f.eks. "k" får du "2", nesten ingen taster er der de skal være.. Derfor gikk han til innkjøp av ny maskin, jeg tenkte at hvis noen vet hvordan man kan fikse dette (hvis det er mulig) kan jeg få den evt. den beste Hva feiler den? er foresten en 2000 modell.. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Prøv med Num lock Er det stor sannsynlighet for at dette er "tingen"?? Har vært på reparasjon, funker men så skjer det igjen.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 høres ut som numlock ja, evt at det er noe fuck med kabelen til tastaturet.. gi oss litt flere feil å gå på, skriv inn her hva som kommer når du trykker på tastene som kommer med feil output Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dette høres ut som Num Lock ja, antar du får 1 hvis du trykker j, og 6 hvis du trykker o. Slå av num lock, og jeg tror du har en pc som er "god som ny" Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Den bytter noen bokstaver med bokstaver også.. er dette grunnen? Pluss at nettverkskortet e knukket, hvor mye koster ett nytt til bærbar? Endret 26. januar 2005 av [TA]Gunners Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bokstaver med bokstaver høres ikke helt bra ut, sikker på at det står på norsk språk? Men et nytt nettverkskort koster ikke all verden, 4-500,- vil jeg tippe. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Også har jeg en kompis som lurte mens vi var inne på det.. Han har knekt noe inni pcen.. er det dyrt å fikse? Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Høres ut som en litt herpa bærbar det der. Kjøp ny, det er kanskje det beste, hvis det er mye feil med den. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ja, men hvor billig får man dem? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg stillte et spm tidligere her, kan du gi meg den info jeg spør om, jeg vet tilfeldigvis hva jeg snakker om Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 jeg stillte et spm tidligere her, kan du gi meg den info jeg spør om, jeg vet tilfeldigvis hva jeg snakker om Sorry at eg ikke svarte, så den ikke.. kan du kanskje hjelpe? Må sjekke når jeg tar en tur ut til bestefar, det kan kanskje ta noen dager.. Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Noen PCer må man trykke fn+numlock for å slå av "numpad" permanent... kh Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hmm er ikke desse "fn" tasten de var problemet til en venninde av meg Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 det det for meg høres ut som, når det kommer bokstaver, dvs feil bokstaver er enten at du har feil språk på tastaturet, eller så er tastaturet ødelagt, ødelagte tastatur oppfører seg ofte slik: man trykker på feks v, så kommer det enten v,f,r eller 4, eller feks g, så kommer det b,g,t eller 5.. sånn av erfaring er det ofte slik hvertfall.. at det er en tast på samme rekke oppover på tastaturet som kommer, men man vet ikke hvilken, eller så kan det være helt random, men dersom de kommer slik som jeg prøvde forklare tidligere her så er tastaturet ødelagt. er litt trøtt nå, klarer ikke forklare så godt, håper det var til hjelp, nytt tastatur er nok mye billigere enn ny laptop hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå