Gå til innhold

Hva feiler den?

Anbefalte innlegg

Hei, bestefar har 2 bærbare maskiner, en ny og en gammel. Han bruker den abre til dokumenter i jobben. Men hans gammle maskin ble ødelagt. tastene er helt til helvette, trykker du f.eks. "k" får du "2", nesten ingen taster er der de skal være..

Derfor gikk han til innkjøp av ny maskin, jeg tenkte at hvis noen vet hvordan man kan fikse dette (hvis det er mulig) kan jeg få den evt. den beste :p

Hva feiler den? er foresten en 2000 modell..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det det for meg høres ut som, når det kommer bokstaver, dvs feil bokstaver er enten at du har feil språk på tastaturet, eller så er tastaturet ødelagt, ødelagte tastatur oppfører seg ofte slik: man trykker på feks v, så kommer det enten v,f,r eller 4, eller feks g, så kommer det b,g,t eller 5.. sånn av erfaring er det ofte slik hvertfall.. at det er en tast på samme rekke oppover på tastaturet som kommer, men man vet ikke hvilken, eller så kan det være helt random, men dersom de kommer slik som jeg prøvde forklare tidligere her så er tastaturet ødelagt. er litt trøtt nå, klarer ikke forklare så godt, håper det var til hjelp, nytt tastatur er nok mye billigere enn ny laptop hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...