Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg ahr et X800XTkort som jeg gjerne vil ha til å yte litt bedre (ikke vet jeg hvorfor, bare føler for det). jeg ahr ikke noen form for ekstra kjøling på kortet. Vurderer å kjøpe en ny vifte. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 vannkjølt X800XT får jeg 550MHz Core nok så stabilt, 540MHz stabilt og bruker derfor 530MHz til å være spikret ett stabilt system. 550MHz max på minnet. 560 og jeg får crash etter hvert. IKke akkurat verdens klokk og jeg kjører faktist stock men jeg liker å experimente med dette men yttelses forskjelen er så liten. Tror du må volt modde til å begynne å merke forskjelen. SImon Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hva slags blokk på gpu, Templar? Og har du noen vmod på kortet? Edit: fikk mitt nye Club3d x800xt i dag; 535/507 med org. kjøler og uten noen mods (enda..) Er ganske imponert over hvor klokkevillig gpu var, blir spennende å se hva dette kortet er godt for med påmontert Maze 4 og noen adri så små v-mods Ser at vgpu ligger på 1,39V (1.397), ligger ikke PRO kortene på 1,31? Og er XT kortene bare over-voltede PRO kort ? (ser bort fra 16 pipes da..) mvh r Endret 3. februar 2005 av roger_h99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå