svas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Firstmile har satt ned prisen på abonnementet mitt fra kr. 395.-/mnd til 349.-/mnd. Er det normalt da at også eksisterende abonnenter får nyte godt av den nye og lavere prisen? Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Pleier å enten få samme lave pris eller så oppjusterer de hastigheten, vanligvis skjer det siste, for ellers taper de penger!! Håper Telenor og de andre følger etter!! Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har man inngått en avtale med bindingstid, vil prisen bli den samme ut bindingstiden. Ser firstmile opererer med 12 mnd bindingstid på sine produkter. Lenke til kommentar
barney Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har opplevd begge tingene. Med bluecom, så satte de ned prisen bare noen måneder etter at jeg hadde blitt kunde der og måtte gå nesten et helt år med ekstra dyr pris. Jeg ble pottesur og skiftet så fort bindingen gikk ut. Gikk over til LOS som driver bare her nede på Sørlandet. De satte også ned prisen midt i bindingstiden, men gav meg det samme avslaget i prisen. Jeg blir fornøyd og har ingen planer om å skifte Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Spør heller Firsmile, de vet det nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå