Goodall Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Koss Porta Pro Disse er det livstid garanti på, er det ikke? Problemet mitt er at en dag de lå slilk kompakt, så hadde "mekanismen" løsnet og den "kroken" hadde revet opp stoffet Nå sitter jeg her da med noe greier som jeg rappa fra et annet hodesett, men som er alt for STORE, og detter fort av, hvis jeg ikke følger nøye med Hva kan jeg gjøre? Jeg kjøpte de på Color Line som går til Kiel. En annen ting er at i ny og ne så høres det ut som de er sprengt, men plutselig funker de fint igjen lenge, så det må være noe annet rart, men litt irriterende er det jo. Håper dere forsto problemet og kan hjelpe meg med hvor jeg kan henvende meg eller om det er noen andre tips? Takker for all hjelp Endret 26. januar 2005 av Goodall Lenke til kommentar
gr0nn Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 At de hørest sprengt ut innimellom er ledningen! Sånn var d med meg å + d spraket å skurret når jeg roterte på pluggen.. Gikk til et hifi senter å der bytta de ledning for 50kr å nå er de som godt som nye;) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du sender dem bare inn, har ingenting å si om du kjøpte dem på color line. Kjøpte selv koss ur-40 på danskebåten. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror ikke de "putene" inngår i garantien. Da mine ble ødelagt (helt dø + revet "pute") sendte jeg de inn og fikk beskjed om at jeg måtte betale 50 kr for "putene", men at resten gikk på garantien. Jeg kjøpte mine på FjordLine (til Newcastle), men det hadde ikke noe å si. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 send mail til koss eller spør etter puter på en butikk Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, er egentlig bare å gå inn med de. Noen som vet hva problemet er i mine? Det kommer en slags tikke lyd nå du skrur opp lyden, og når det er høyt. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 prøv og ta av putene(dra de forsiktig mot rammen for og hekte de av taggene) og fjer evt. hår og drit som ligger inni der... Funket for meg en gang Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tror ikke de "putene" inngår i garantien. Da mine ble ødelagt (helt dø + revet "pute") sendte jeg de inn og fikk beskjed om at jeg måtte betale 50 kr for "putene", men at resten gikk på garantien. Jeg kjøpte mine på FjordLine (til Newcastle), men det hadde ikke noe å si. Lever de inn på platon =) De fikser alt ,men du må betale 63kr for frakt. Men alt går på garanti =) Har selv levert dem med slitte puter og masserart Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Sendte mail til mpx også, og lurte på hva de kunne anbefale. Svaret jeg fikk var: Hei hei...... Under finner du utdrag av FAQ på Siden til KOSS importøren. fråga var: Jeg har et KOSS headset merket sportapro, men "øreputene" er ødelagt. Jeg er ikke sikker på om det er samme headset som angitt artikkelnummer, men det var det som lignet mest. Er det mulig å få tak i nye - eller blir det like billig å kjøpe nytt headset? Svar från support: Vänd dig till vårt Norgekontor så hjälper dom dig. Norge Adress: Besöksadress: Tura Scandinavia Olaf Helsets vei 6 N-0694 Oslo Dette er på Skullerud, så da blir det en tur dit btw takker til alle som har prøvd å hjelpe Endret 31. januar 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dette er på Skullerud, så da blir det en tur dit btw takker til alle som har prøvd å hjelpe Tror du bør ta en telefon (22 62 74 90) først fordi dette er bare et salgskontor, og jeg tror at de ikke har noen deler der. Selve servicejobbene på Koss gjøres av Billingstad Bedriftsservice as. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå