BrukerSlettet Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har en 3com trådløst aksesspunkt jeg gjerne vil ta av brannmuren på. Grunnen er at det hakker enormt i online spill. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 ATSJOOOO! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er brannmuren årsak til at det hakker i spill? tviler. Les manualen eller så følger det vel med webbasert control panel tenker jeg? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Er brannmuren årsak til at det hakker i spill? tviler.Les manualen eller så følger det vel med webbasert control panel tenker jeg? Men hva er det hvis det ikke er brannmuren i aksesspunktet da ? HAr prøvd alt så å si.. noen tips om hva det kan være? HAr prøvd med kabel, statisk ip addresser, av med brannmurene, søkt pcen for spyware, fått nextgentel til å sjekke linjen... alt så å si... Lenke til kommentar
smalfjord Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror det ville hjulpet mye å starte med manualen som ligger i eska, evt så kan du jo ta en titt på denne manualen fra 3Com. Vet ikke om det er samme access point som du har, men... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Var ikke så mye i manualen om spill som hakker akkurat. Har en officeconnect eller noe i den dur. Noen som har noen ideer om hva jeg kan prøve ut for å fikse problemet? Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kommer inn på 3com med å skrive 192.168.1.1 i nettleser, passord er : admin som default. Der kan du slå av brannmur, men som sagt tidligere - jeg tviler på at det er det som er prb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå