TSP Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Som topic sier hva er forandringene i RTR 5.1 i forhold til for eks. det originale spillet eller hva er forandret i forhold til de andre realismmoddene? TSP - Undreren Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Hva har 5.1 kommet ut? *laste ned* OT: Flere provinser, bedre AI, etc. (Mot vanlig rome Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 da er V.5 av RTR ute men mange store forandringer. har bare spillt en time så har ikke fått med meg alt som er forandret, men det er mye i denne tråden TSP Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 jeg spiller bare RTR, greier ikke spille vanlige rome, kan nevne nye skins, ørten nye provinser, kartet strekker seg helt til dagens pakistan. mye forbedringer i selve slag delen, en del nye units til de fleste fations, forandra mye på hvilke orovinser man begynner med,(mer historisk korekt)moden er på ca. 50meg, så det er en del ting som har blitt forandra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 kan også nevne at Roma har blitt samlet, Brutii og Scipii er borte, roma er nå Julii. men hvis man absolutt vil ha et delt roma finnes det er patch til 5.1 for det også Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hvor kan man få tak i R:TR 5.1? Tilgi meg hvis det står et annet sted, i så fall har jeg ikke sett det. Jeg syns forresten ikke at det første Rome: Total Realism var noe særlig bra. Endret 26. januar 2005 av cun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis du går inn i stickyen til Orresnei, så finner du den Les/let i stickyer før du poster! TSP Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Jeg har gjort det, men gikk vel glipp av det. Er det den innpå totalrealism.com? I så fall har jeg ikke sjekka det ut pga skuffelsen med den første versjonen... (som bl.a. ødela litt grafikk og fjerna muligheten til å spille historiske slag) Endret 27. januar 2005 av cun Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 link: http://www.twcenter.net/forums/index.php?showtopic=19298 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Er den bedre enn den første modden? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 det er jo mye større forandringer i 5.1 en i 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan fortsatt spille Historic battles, og du har muligheten til å spille den opprinnelige campaign, at det er tre familier (alle andre forandringer i moden vil være der og da ) Eller du kan spille som bare en familie (den nye provincial campaign) dvs. Scipii og Brutii er borte og det er bare deg (Julii) og senatet igjen. Men har ikke testa så mye selv ennå, kanskje jeg skulle prøve å lage en omtale? TSP Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Bah, får CTD med 5.0 og 5.1... Med en gang jeg skal starte campaign (provincial) eller historical battle, får jeg CTD... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 De moddene er ikke heeelt stabile, nei. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 har ikke hatt noe problemer med RTR moddene, men så har ikke jeg masse andre modder liggende i spill mappa heller da, har du husket å slette det map fila som er i data mappen din, hvis du ikke gjør det kan du får problemer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg hadde ingen andre moddefiler i RTW-mappene... Den Realism-modden bare lagde litt spesiell grafikk til tider (SPQR-gjengen gikk fra å være lilla fra en viss avstand til svart litt nærmere, råttent) og ødela sjansen til å spille historiske slag, bl.a. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Neida, nå funker det perfekt her. har ikke slettet noe, bare kom jem fra skolen og fyrte opp spillet, og vips så var det i gang!! EDIT: post 600!!!! Endret 28. januar 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 jeg har faktisk fått færre CTD's siden jeg begynnte å bruke RTR. eneste er at Sameria liker ikke at jeg spiller dem, da blir det CTD Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 Hmm, me hvem skal jeg spille som?? Det var verre.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 5.1 er noe av det verste jeg har prøvd. Likte overhodet ikke forandringene. Reinnstalerer spillet nå, for å så innstalere RTR 5.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå