V-by Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har netopp lasta ned en dvd film. men aner ikke hvordan jeg skal få spilt den av eller åpnet noe. jegb har fått lasta ned 3 mapper som heter så mye som: CD1, CD2 og Sample. på mappa sample er det en liten videofilm, som ser ut til å være litt av filmen. og i mappene CD1&CD2 er det bare en masser av filer på 14,3MB hver og de heter så mye som: ctp-ass1.r00 og ctp-ass1.r01 osv... til sammen så er hele filmen på 1,55GB. kan noen hjelpe meg med hva jeg trenger til detta?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Skal være såpass ekkel mot deg at jeg ikke gidder å si hvordan du gjør dette. Foreslår at du leser retningslinjene til neste gang du poster. PS! Det er forresten ikke en dvd film, mest sannsynlig en dvd-rip i enten xvid/divx eller SVCD. Endret 26. januar 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ok da det er en SVCD Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du finner løsningen her, les punkt nr.8 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du kan jo laste ned VLC . Det programmet spiller bortimot alle tenkelige formater... Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du kan jo laste ned VLC . Det programmet spiller bortimot alle tenkelige formater... Hilsen Daniel aka. _Adler_ VLC spiller vel t.o.m. pakkede filer, gjør det ikke? Men uansett synes jeg det er ufint å hjelpe folk med warez spørsmål, som dette mest sannsynlig dreier seg om. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Og jeg tror vi kutter denne diskusjonen for alle vet hvordan han/henne har skaffet filmen og hva det innebærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg