Gå til innhold

Point of View 6800GT

Anbefalte innlegg

Hei.

idag hadde jeg en utrivelig stund da jeg kom hjem fra pc'n. Pc'n hadde stått på hele tiden mens jeg var på skola, og da jeg kom hjem, satte meg foran pc'n, var det masse artifacts og streker på skjermen, da tenkte jeg at det var et varme problem så jeg restarta pc'n min, og da var all skrifta i bootinga helt fucka. Så jeg tok ut kortet for å se på deg, og da ser jeg at en del på bakenden har smelta, er noe litt seigt flytende som ligner på tjære på kortet. har vært normalt klokket og orginal kjøler har stått på, har hatt en idle temp på rundt 45 grader, så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Men konklusjonen er et 6800gt som jeg kjøpte for 3999,- er ødelagt :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
,,Jaja, slik skjer" o_0

Jaja, selv om garantien ikke holder så får du vel byttet det ^^ Fy til alle som klokker :p

Kondolerer

har vært normalt klokket

:roll:

Høres ikke ut som om dette er noe som du selv er skyld i, så tror nok at du får nytt kort på garantien. Kiipt å være uten skjermkort under behandlingsprosessen uansett da :(

Lenke til kommentar

Kjiiipt, kondolerer :(

Hvis det ikke er lenge siden du kjøpte kortet, så vil jeg anbefale deg å kontakte forhandleren du kjøpte det av :ermm:

Hvis alt var normalt uten OC, så er det produksjons feil tenker jeg :w00t:

Da skal du jo kunne bytte det, hvis det er tilfelle ;)

Med vennelig hilsen

[WarRUs]AlucarD alias DocF666 :devil:

Lenke til kommentar
har ikke klokket det nei, sa jo at det sto på normal clock.

har sendt brev til netshop, og de sier at jeg kan få et nytt kort :) da ble dagen reddet :thumbup:

men, ikke no lan i helga :(

Konge :thumbup:

Heldig ja :D

Med vennelig hilsen

[WarRUs]AlucarD alias DocF666 :devil:

Lenke til kommentar

Jeg tror du forstatt burdet gå for dette ,siden du må ha fra netshop

Jeg tror også det er dumt å skrive om overklokking modding osv når du nettop skal få et nytt pga varmeutikling av netshop som uten tvil leser posten.

De ønsker nokk at du skall ta vare på kortet ditt, når de tross alt lager så lite pes for deg, du kan til å med velge et annet kort.

Vis respekt mann

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Men det er tillsvarendet bedre i forhold til det du haddet, du må jo ta utganspunkt i det dem har inne.

Gt gjør det bra mot pro. Men ati sine xt kort er konge, mange som ikke helt for med seg det.

Poenget er også det at modding og overklokking er noe du mister garanti på, etter min mening er det lite lurt å ta opp dette på denne tråden, suit yourself

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Uff da. Dette hørtes ikke bra ut. Men godt er det iallefall at du har garantien din i godt behold. Du har et nytt GT kort før du vet ord av det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...