JBlack Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Noen som har opplevd samme feil som plutselig har dukket opp med ikonene i panelet mitt, nærmere bestemt KDE system tray delen. Problemet er at etter hvert ikon så er det masse tomrom som bare tar opp plass. Se vedlagt fil. Endret 26. januar 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan du flytte ikonene tilbake på plass eller gjentar feilen seg? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Når jeg reboota så var de riktig. Ikonene i system tray kan ikke flyttes slik som de andre ikonene på task-baren. System tray er en egen applet. Er forresten usikker på hva den pila som peker nedover er. Den er ikke her nå lenger. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Når jeg reboota så var de riktig. Ikonene i system tray kan ikke flyttes slik som de andre ikonene på task-baren. System tray er en egen applet. Er forresten usikker på hva den pila som peker nedover er. Den er ikke her nå lenger. Ja såklart, jeg tenkte "task-bar" Den pilen ned er vel en del av en egen applet som gir deg en "kjør"-linje tror jeg. Den gir en dropdown-meny over tidligere inntastede kommandoer. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan vel slette ".kde" mappa om det ikkje er for mykje stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå