hans A Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Klarer USB 2.0 og overføre video raskt nok fra videokamera over til PC ved pinnacle sine videoredigeringsbokser. Eller må man bruke Pinnacle FireWire versjonen for å få rask nok overføring. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan ikke svare deg fullgodt på det du spør om, men på jobb bruker jeg et Dazzle DV150 videodigitaliseringskort (bygget inn i en kameraløsning) som overfører via USB 2.0 til Dazzle Movie Star. MovieStar er ikke akkurat en Mercedez når det gjelder videoredigering, men jeg har foreløpig ikke møtt drop-outs eller andre problemer i overføringen fra kamera til PC (laptop). Men - NB - dette er en dedikert løsning for USB 2.0, det er svært, svært få slike løsninger på markedet. De aller fleste baserer seg på FW. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Har lest litt på Pinnacle sine sider, og det ser ut til at USB versjonene er lightversjoner sammenlignet med FireWire versjonene. Så det blir vel en FW på meg. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Eneste jeg vet er at FW har en gjennomsnittlig noe raskere hastighet en USB2. Men er litt usikker på hvor mye det er, og hvor mye det i så fall har å si (for de som lurte) Edit: nei, dette svaret var kanskje ikke til noen stor hjelp. Endret 31. januar 2005 av Ferber Lenke til kommentar
chma Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Si det, jeg bruker Pinnacle Liqiud 6 pro. Breakout box med video/lyd inn/utganger + Firewire, denne bruker usb2.0, men har litt sære krav til kontroller..ikke alle som er kraftige nok... Med en bra kontroller så funker det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå