Gjest QbeC- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Har lenge tenkt på å lage min egen vanntank. Har nå fått tak i en gammel lavalampe som hadde et passende plexirør. Rørets mål er: Lengde: 21 cm Omkrets: 26 cm Tanken vil se ca slik ut: Edit: Toppen og bunnen vil jeg dreie ut i aluminium og eloksere de sorte. Endret 26. januar 2005 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ser bra ut, lykke til. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Når jeg ser den tegningen lurer jeg på hvor niplene skal være? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 De kommer nok på før eller siden . Jeg syntes ideen var god. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Når jeg ser den tegningen lurer jeg på hvor niplene skal være? vist du ser litt nermere på bilde, så vil du se et lite hull i bunnen av tanken (Det er sugehullet) Å det røre du ser i topp, vil være returvannet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Okey da forstår jeg. Blir niplene så små i forhold til tanken, da må den jo være på ganske mange liter Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Okey da forstår jeg. Blir niplene så små i forhold til tanken, da må den jo være på ganske mange liter Tanken er ganske stor. Rommer ca 7 dl vann. Jeg skal ikke montere nipller på. Skal bare ha rør som jeg trer slangen inpå å strammer til med slangklemmer. Burde holde det. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Gjør det litt bra da... Muligens du skulle prøve å skjule slangeklemmene litt? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Okey, da ser de litt bedre ut Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kommet no videre eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå