Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klarer ikke koble til det trådløse nettet.

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg sitter her på min andre maskin med trådløst nett, og er veldig irritert. Jeg har en annen maskin med et d-link dwl g520+ trådløst nettverkskort, og den hadde nett forrige uke. Men etter at jeg resatte routeren (som forresten er en apple airport express) og konfigurerte på nytt (den slo litt klikk) så kommer jeg meg ikke på nett med den andre maskinen. Først hadde jeg avinnstallert det medfølgende programmet, men jeg tenkte det kunne hjelpe, så jeg innstallerte det igjen. Men den klikker når jeg starter den. Musen blir til et timeglass og så restartes programmet, og sånn går det i en loop. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? All hjelp mottas med stor takk!

Herr Brun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mac produkter & PC veit du :p ... hehe

Er du sikker på at du har konfigurert den riktig etter at du resette airporten ? på den andre PC alså ?

Vist programmet har klikka heilt å du ikkje får fjerna det samt installert det på ein ordtleg måt har nokre program den leie tedensen til å gjere mykje rar tildømes loope etc.

Sjekk support sidene til produsentet etc. om det ligger ein medfølgende programvare som uninstaller eller DriverRemover ... har vært bort i det nokre ganger ,men ikkje med Dlink ... sjekk også Apple sine sider om airporten ... Forøvrig så kan no det være at du har tilgang til gratis telefonsupport vist produktet er nytt.

Lenke til kommentar

Nå er jeg virkelig fra meg! Hjelp! Jeg har prøvd alt, reinnstalert driverne, rullet tilbake driverne i windows osv. Ingenting funker. har resatt routeren, og da fant jeg nettet men kunne ikke koble meg til (samme problemet som vanlig altså), og jeg har lånt en kompis sin jensen trådløse router, og har samme problemet med den. Bare satt i strømmen, og alle de andre maskinene fant nettet men ikke den med problemer. Lurer på om nettverkskortet er ødelagt... Noen som har ideer? Har prøvd mac-filtrering og lagt til kortets mac-adresse også, så det er nok ikke routeren.

Herr brun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...