lalleh Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har lenge vært plaget at at PCen støyer mye, og har funnet ut at det er prosessor-vifta som er det verste. Derfor har jeg tenkt på vannkjøling. Det skal visstnok kjøle bra - og det bråker pent lite. Jeg har lite peiling på akkurat dette, så tenkte kanskje noen der ute kunne hjelpe meg litt! Nå sitter jeg med en Socket A prosessor, så jeg må ha et sett som støtter dette. Det som hadde vært kjekt er jo om man kan kjøpe et feste til prosessoren eller noe sånt, så det er enkelt å oppgradere vannkjølings-settet til AMD64-socket senere, da jeg kommer til å oppgradere til det en gang dette året. Budsjettet er rimelig stramt, så pris har også noe å si. Har sett litt på https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21579, og lurer på om jeg skal gå for det. Noen som har erfaringer med dette? Eller noen andre sett dere vil foreslå? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Her er det masse erfaringer... Denne er feilpostet, og rapportert Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Ok, takk. Sorry for feilpost. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Feilpostet, les stickyen øverst i dette forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg