Mafo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 SE dropper Norge De som har gått og ventet på oppfølgeren til Sony Ericsson Z600 kan gi opp håpet, denne telefonen vil nemlig aldri bli lansert i Norge. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Like greit.. Den frista når bildene kom, men det er ikke på langt nær såpass bra "specca" at jeg ville hatt den. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Blir jo for galt å kalle dette en oppfølger egentlig, gjør det ikke? Dårligere skjerm enn Z600, ikke bluetooth, ikke IR. Tviler på at dette var et kjempetap for det norske markedet. Endret 26. januar 2005 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tittelen på artikkelen ('' SE dropper Norge'') passer ikke, det høres ut som SE har tenkt til å slutte å gi ut noen flere mobiler i Norge... Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 for én gangs skyld er jeg enig med deg, *dragon*.. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Blir jo for galt å kalle dette en oppfølger egentlig, gjør det ikke? Dette er egentlig ganske sant. Har forandret "oppfølger" til "søstermodell" nå. Når det gjelder tittelen, så lar jeg den stå - det er da ikke verre enn å lese det som står under for å få en viss oversikt over saken. Hvis vi til enhver tid skulle passe på å bruke overskrifter som ikke kan misforstås, hadde vi endt opp med en veldig tørr forside etterhvert. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har de ikke fått med seg at Netcom og Telenor nå peiser på med EDGE? Innen utgangen av 05 så har Telenor faktisk like bra EDGE dekning som GSM dekning... @Mafo: *ring mannen en gang til og minn på* Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 @Mafo: *ring mannen en gang til og minn på* Høres nesten ut som en idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg