Mattlakk Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hei... Har laget login script... Noen som veit om et brukbart script som gjør at jeg får en tekst boks som jeg kan skrive ettellerannet.. også kommer det i F.eks en Table i index.html (sorry hvis det finnes en sånn post fra før, men gidder ikke lete) Endret 26. januar 2005 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Og please.. ikke skriv hotscripts.com a Er så vanskelig og finne frem der.. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Siden du synes det er så vanskelig med hotscritps får jeg vel komme med en liten bruksanvisning: -Gå til adresse: http://www.hotscripts.com -I søkefeltet kan du f.eks. skrive "guestbook" eller "news". En gjestebok er bygget opp på samme måte som det du leter etter -Du får nå opp en rekke treff. Les litt og prøv å finn en som er enkel i bruk. Så laster du ned og redigerer scriptet slik at det passer for deg. -Kanskje du tilogmed klarer og skrive ett selv hvis du først setter deg inn i hva som skjer i en gjestebok... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) CuteNews http://cutephp.com/ Edit: Innlegg nr: 900 (gratuler meg ved å poste en ) Endret 26. januar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Takk.. Men med Cutenews får jeg bare en liste med filer som er "not writeable" når jeg legger det ut Lenke til kommentar
kjeeta Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vist det kommer "not writeable" på hovedsiden dær så har du mest sansynlig ikke CHMODE`t de filene som det gjeller til 0777 Før når du har endret CHMODE verdiene til 0777 så har du ordnet på rettighetene til di filene.. valig CHMODE er 0644 og det er av sikkerhets messige grunner.. Men nu lurer du sikkert på hvordan du CHMODE de filene..! det kan du gjøre med uansett FTP program.. men husk på at du ikke endrer verdiene på de andre filene som ikke er ment til d!.. da er di filene mer sårbar før angrep.. Lenke til kommentar
kjeeta Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vist du bruker SmartFTP så gjøres det på denne måten! Så skriver du inn 0777 oppe i det lille skrivefeltet som vises på bilde: Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Også har vi jo CuteNews AJ-Fork og WordPress. Endret 26. januar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Takk.. leker litt med Cutenews nuh Lenke til kommentar
beskyddaren Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis du går for ajfork kan jeg vel glede deg emd at neste versjon er ferdig og finpusses før release? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei, Et ferdig skript for å "redigere" ei side (eks. indexsiden) online finner du på www.snippetmaster.com Det er et glimrende lite program. Gratis er det også (lite-versjonen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå