Gå til innhold

Nyhets script som oppdateres av "admin"

Anbefalte innlegg

Hei...

Har laget login script... Noen som veit om et brukbart script som gjør at jeg får en tekst boks som jeg kan skrive ettellerannet.. også kommer det i F.eks en Table

i index.html

(sorry hvis det finnes en sånn post fra før, men gidder ikke lete)

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du synes det er så vanskelig med hotscritps får jeg vel komme med en liten bruksanvisning:

-Gå til adresse: http://www.hotscripts.com

-I søkefeltet kan du f.eks. skrive "guestbook" eller "news". En gjestebok er bygget opp på samme måte som det du leter etter

-Du får nå opp en rekke treff. Les litt og prøv å finn en som er enkel i bruk. Så laster du ned og redigerer scriptet slik at det passer for deg.

-Kanskje du tilogmed klarer og skrive ett selv hvis du først setter deg inn i hva som skjer i en gjestebok...

Lenke til kommentar

Vist det kommer "not writeable" på hovedsiden dær så har du mest sansynlig ikke CHMODE`t de filene som det gjeller til 0777

Før når du har endret CHMODE verdiene til 0777 så har du ordnet på rettighetene til di filene.. valig CHMODE er 0644 og det er av sikkerhets messige grunner..

Men nu lurer du sikkert på hvordan du CHMODE de filene..! det kan du gjøre med uansett FTP program.. men husk på at du ikke endrer verdiene på de andre filene som ikke er ment til d!.. da er di filene mer sårbar før angrep..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...