Joachim_F Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Den amerikanske utgiveren Take-Two har kjøpt Civilization-franchisen, og kunngjort at Civilization IV vil lanseres mot slutten av året. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Åh, eg gledar meg allereie. Fann fram igjen civ3 for to veker sidan og har spelt det mykje no. Det er sprøtt kor avhengig du blir av dei spela! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Civilization har et utrolig gameplay, ja *Glede seg* Håper Sid er med på laget da Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Sprøtt, tenkte litt på om jeg skulle blåse av støvet av Civ3 tidligere i dag. Men det ble bare med tanken, også leser jeg dette. Morro. Gleder meg sykt mye til AoE3 og Civ 4 Mulig jeg får døyve ventinga med Act of War til så lenge. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Gleder meg noe vilt! Har brukt milliarder med timer på CIV I & II, men CIV III kom jeg aldri helt inn i. Ukjent hvorfor, men det var ikke helt det samme følte jeg. Blir spennende når IV nå kommer. Håper det er bra og at de selger i bøtter og spann, slik at de fortsetter utviklingen av flere oppfølgere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg