aurstad Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hvordan bør man gå fram hvis man har støydempingsplater på innsiden av kabinettet og vil lakke innsiden også? Kan man lakke over disse platene? Blir ikke det som å "lakke et teppe" på en måte.. Masse søl og bare tull? Noen som har erfaringer på området? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 05:57, aurstad skrev:Blir ikke det som å "lakke et teppe" på en måte.. Masse søl og bare tull?Noen som har erfaringer på området? Blir nok det desverre :sad: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 man kanke ha kult kabinett og støydempingsmatter? :sad: *sukk* Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 jeg har et lite tips til deg , du kan lime på blank (metall) foilie på platene og lakke folien , det skal gå tror jeg , har ikke testet dette selv men jeg kjenner noen som gjorde dette. lakker du rett på platene så blir det bare gris , men lakker du på en glatt flate så blir det noe annet. når det gjelder lim så kan du bruke feks tre lim eller helt vanligt papir lim ( den blanke typen) eller annen lim type som kleber godt. NB. vær forsiktig når du stryker på folien , den tåler ikke så mye , bruk lang tid på dette for et bra resultat. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 derfor støydempingsmattene på biltema er geniale. sølvbelagt... bare lakk inni før du setter de på, ettersom de ikke dekker alle krokene... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 da er jo lixom poenget borte, meningen er jo at mattene ikke skal synes (ihvertfall gå i ett med resten av kabinettet) Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 ja det er jo det jeg forteller deg jo legg på folie og lakk dem med samme farge som resten av kassa di innvendig , det skal bli ok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå