mcgroven Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Våre norske hopphelter har så langt i år ikke klart å prestere like bra som de gjorde i jubelsesongen 2003/2004. Mika Kojonkoski virker ikke helt å ha det samme magiske grepet om tingenes tilstand. Her kommer du inn, få den norske ære på fote i RTL Ski Jumping 2005. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stream Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Grunnen til at man alltid hopper lenger i andre omgang er at man starter fra en høyere avsats. Etter det jeg har opplevd starter man alltid på avsats 1 i kvalifiseringen, avsats 2 i 1.omgang og avsats 3 eller 4 i andre omgang - derav får man bedre fart og hopper lenger i hvert hopp. Jeg synes spillet er en stor forbedring fra 2004 versjonen, men det har mye å gjøre med at den forrige versjonen kræsjet veldig ofte på min maskin. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Grunnen til at man alltid hopper lenger i andre omgang er at man starter fra en høyere avsats. Etter det jeg har opplevd starter man alltid på avsats 1 i kvalifiseringen, avsats 2 i 1.omgang og avsats 3 eller 4 i andre omgang - derav får man bedre fart og hopper lenger i hvert hopp. Jeg synes spillet er en stor forbedring fra 2004 versjonen, men det har mye å gjøre med at den forrige versjonen kræsjet veldig ofte på min maskin. Du har selvsagt rett, men finner det fortsatt noe merkelig. At man går opp en avsats for hver omgang er jo ikke særlig realistisk, spesielt når det er sterk oppdrift. Realistisk eller ei, jeg synes denne måten å gjøre det på dessverre gjør spillet litt for forutsigbart. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Dette var en velskrevet anmeldelse. Å fange interessen for RTL Skijumping, og holde den, er ikke gitt av seg selv. Spillet ble gått nøye i sømmene, og teksten var krydret med en overbevisende innsikt om sporten. Takk for den! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Koselig med nye hopp-spill, synes det er en nisje som de aller fleste spillprodusentene har mer eller mindre neglisjert. Men kongen i bakken blandt hopp-spill vil nok for alltid være Deluxe Ski Jump 2.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg