Edstro Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hei først vil eg si at eg har nå lest på forumet og fått med meg at dc++ inneholder trojaner!! Eg har en gamel versjon av dc++ så har dette noe virkning på meg da? Spørsmål 2: Kan noen si meg vordan eg skal sette dette opp og vordan det funker? Og til slutt: Kan dere anbefalle noen gode norske huber eller hva det nå kalles? Endret 26. januar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg tviler på at DC++ inneholder trojaner/virus eller lignende, men det kan godt hende enkelte distribusjoner/modifikasjoner har inkludert slikt herk. Du bør med andre ord ikke installere programmer basert på DC++ uten at du helt sikkert vet det er ufarlig. Men en slik risiko tar de fleste hele tiden med ethver program. Når det gjelder hjelp til å sette opp DC++, kan jeg anbefale følgende ("google is your friend"): http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/dcpl...de.html?rev=1.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå