miniPax Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ITavisen.no Versjoner av installasjonsfilene til fildelingsklienten DC++ viser seg å inneholde ondsinnete trojanske virus, og blir nå fjernet fra flere store nedlastingssider. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har søkt gjennom hele pc'n min men finner ikke en skit så.. ? :S Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har søkt gjennom hele pc'n min men finner ikke en skit så.. ? :S Det er bare noen kopier av DC++ som noen idioter har lagt trojaner inn i. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Jeg fant TrojanDownloader.Win32.Istbar.er på maskinen min, og jeg lasta ned DC++ 0.668 fra http://dcplusplus.sourceforge.net/ Regner med jeg har fått den fra et annet sted enn den DC++ installen, men det gjør jo at man begynner å tenke litt... Endret 26. januar 2005 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå